Wij genieten van het werken in de buitenlucht, deinzen niet terug voor een beetje viezigheid en fysiek werk. Wij hebben echt hart voor de stad en steunen op elkaar als team. Het belangrijkste voor ons? Dat we elke dag zien waar we het voor doen, een schoon Zoetermeer waar jong en oud met veel plezier verblijft.
Wij houden ons dagelijks bezig met het inzamelen van afval en grondstoffen bij huishoudens in mini, verzamel en/of ondergrondse containers. Daarnaast halen we los op straat gezet grofvuil en zwerfvuil op.
Op het Zelfbrengdepot zijn wij verantwoordelijk voor de begeleiding en scheiding van de afvalcomponenten die worden ingeleverd door onze inwoners. Hieronder valt ook de inzameling van chemisch afval op het chemodepot.
In de wintermaanden werken wij in storingsdiensten voor de gladheidsbestrijding. We zorgen ervoor dat de wegen in de stad toegankelijk blijven.
Wij draaien storingsdiensten om ervoor te zorgen dat buiten kantooruren indien nodig storingen aan onder andere ondergrondse containers kunnen worden opgelost.
Onze klantenservice beantwoordt alle vragen van inwoners en klanten op het gebied van afvalinzameling. Ook wordt de administratie van afvaltransporten hier verwerkt.
Wij verzorgen het wagenpark voor de gemeente Zoetermeer. We doen reparatie- en onderhoudswerkzaamheden aan het complete wagenpark van klein tot groot, van bedrijfsauto tot vuilniswagen, van diesel tot elektrisch.
Bij de Afvalinzameling worden aanbestedingen uitgezet op het gebied van afvalstromen en de gemeentelijke voertuigen. Daarnaast beheren we de lopende contracten.
De rayonmanagers en planner werken samen aan het efficiënt en milieuvriendelijk inzamelen van afval. Zij zorgen voor de inzet van de +/-50 medewerkers van de binnen- en buitendienst.
In ons kantoor aan de Argonstraat zorgen we voor een gezamenlijke opstart, lunch en afsluiting. Ons team is heel hecht en biedt ruimte om lief en leed met elkaar te delen. Collega's zijn er voor elkaar in weer en wind.
Wij volgen de cao gemeenten. Naast je salaris heb je een Individueel Keuzebudget van 17,05% dat je inzet als extra salaris of extra verlof. Je bouwt een ABP-pensioen op, krijgt een reiskostenvergoeding, vakantiedagen en verlofregelingen.
Wij, en derde partijen, maken op onze website gebruik van cookies. Wij gebruiken cookies om ervoor te zorgen dat onze website goed functioneert, om jouw voorkeuren op te slaan, om inzicht te verkrijgen in bezoekersgedrag, maar ook voor marketing en social media doeleinden (laten zien van gepersonaliseerde advertenties). Door op ‘Accepteren’ te klikken, ga je akkoord met het gebruik van alle cookies. In onze Cookieverklaring kun je meer lezen over de cookies die wij gebruiken en kun je jouw voorkeuren opslaan of wijzigen. Door ‘Weigeren’ te klikken ga je alleen akkoord met het gebruik van functionele cookies.